Dit Residenza Ki Bed and Breakfast Rome met 3 sterren, gelegen in de Via del Corso wijk van Rome, binnen 17 minuten wandelen van de Fontein van de Vier Stromen, biedt uitzicht op de stad. Het hotel met 21 kamers biedt openbare parkeergelegenheid in de buurt.
Voor uw comfort zijn de comfortabele kamers voorzien van airconditioning. Ze zijn ingericht met geluiddichte ramen en moderne voorzieningen zoals een flatscreen TV met satellietzenders. Deze kamers verstrekken ook een bidet, een apart toilet en een douche, samen met een haardroger en handdoeken.
Gasten van Residenza Ki Bed and Breakfast genieten dagelijks tijdens hun verblijf van een buffet ontbijt. That's Amore by Fabio Bongianni zal u verwennen met de Italiaanse (Latium) keuken. Het is gelegen binnen handbereik van de accommodatie in Rome.
De bed en breakfast die in 1800 geopend is is gelegen slechts 500 meter verwijderd van de Trevifontein en momenten van uitgaansgelegenheden zoals Teatro Sistina. Residenza Ki Bed and Breakfast Rome ligt vlak bij het Palazzo Barberini en is op 8 minuten wandelafstand van het Forum van Trajanus. De accommodatie bevindt zich binnen het bereik van de St-Pietersbasiliek en Flaminio station is op slechts 1 km hier vandaan gelegen. Dit hotel in Rome is binnen 5 minuten wandelen van Barberini metrostation en is centraal gelegen om de stad te verkennen.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Sammie
2023-06-10
Mijn ervaring in het hotel had goede en slechte punten. Het hotel lag op een goede locatie, dicht bij veel bezienswaardigheden en het metrostation. Helaas was de ingang moeilijk te vinden en moesten we constant trappen op. Het personeel was echter erg behulpzaam. De kamers waren oud en de stopcontacten werkten niet zonder een wereldstekker. De wifi was natuurlijk niet overal beschikbaar, ondanks de beloftes. De hygiëne was in orde, maar de douche was verschrikkelijk met een zwakke straal. Het ontbijt was beperkt in tijd, maar goed. Helaas was de deur van onze verdieping niet op slot en de deur van onze kamer was moeilijk te openen en sluiten. Al met al had ik een redelijk goed verblijf, maar kan ik het hotel helaas niet aanbevelen. Het was een gemiddelde ervaring met enkele teleurstellende aspecten.